Mam nadzieję, że czytasz to, siedząc wygodnie w domu i wszystko u Ciebie w porządku. My w Travelist również dołączyliśmy do akcji #stayathome #zostajewdomu. Od 13 marca pracujemy zdalnie – i po raz pierwszy, zamiast prezentować Ci najciekawsze oferty wyjazdów w wyjątkowe miejsca, chcielibyśmy… doradzić Ci pozostanie w domu. To trudny czas dla nas wszystkich. Ale w tej chwili nie mam wątpliwości – zamiast zwiedzać kolejne zakątki Polski czy świata, lepiej zostać w domu.

Cześć!

Dbamy o każdą podróż

dlatego staramy się, aby każde zgłoszenie czy zapytanie które do nas trafi, nie pozostało bez odpowiedzi. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie!

Jesteśmy dobrymi ludźmi

dlatego nie będziemy Cię teraz namawiać na wyjazd w najbliższych tygodniach i we wszystkich ofertach na naszej stronie usunęliśmy z kalendarza terminy do 13 kwietnia. Na planowanie niezapomnianych podróży jeszcze przyjdzie czas!

Mamy otwarte głowy

dlatego staramy się na bieżąco śledzić sytuację i błyskawicznie reagować na wszelkie zmiany, by zawsze mieć dla Ciebie to, co najlepsze.

W Travelist kierujemy się wartościami, które w obecnej sytuacji nabierają dla nas szczególnego znaczenia:

Na pewno zastanawiasz, co zrobić z już zarezerwowanym pobytem, jeśli jego termin wypada w najbliższym czasie. Doskonale Cię rozumiem – w ostatnich dniach do naszych konsultantów trafia mnóstwo zapytań w tym temacie. Dlatego też przygotowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi (Q&A), który znajdziesz na samym dole tej strony.


Dowiesz się z niego, m.in. czy możesz zmienić termin rezerwacji i w jakich przypadkach możesz anulować swój pobyt. Dołożyliśmy starań, aby znalazły się w nim wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie ważne pytania, które mogą Cię obecnie nurtować. Gdybyś jednak wciąż miał jakieś wątpliwości, wiedz, że do Twojej dyspozycji pozostaje nasze Biuro Obsługi Klienta, które w tym wymagającym czasie pracuje w powiększonym składzie, dając z siebie 100%, aby do każdej sprawy podejść indywidualnie i wspólnie wypracować najlepsze możliwe rozwiązanie. Nawet jeśli czas oczekiwania na linii lub na odpowiedź mailową będzie dłuższy niż zwykle, możesz być pewien – pomożemy!


Wierzę, że to wszystko niedługo minie i znów będziemy mogli wspólnie cieszyć się planowaniem wyjątkowych podróży. A tymczasem - podróż to stan umysłu - więc skoro i tak wszyscy zostajemy w domach, wykorzystajmy ten czas na czytanie o ciekawych miejscach i poszukiwanie inspiracji na kolejne wyjazdy, w których będziemy mogli Ci towarzyszyć, gdy sytuacja się unormuje. Zajrzyj do naszego Magazynu i przekonaj się, że zostało jeszcze mnóstwo niesamowitych miejsc do odkrycia.

Trzymaj się ciepło!


Tomek Piszczako

Prezes Zarządu Travelist

Przejdź do Magazynu Travelist

Masz pytania i szukasz odpowiedzi?

Mam nadzieję, że poniższa sekcja Q&A pomoże Ci odnaleźć się w tej wyjątkowej sytuacji.

1. Zmiana terminu rezerwacji

Bezpłatna zmiana terminu rezerwacji jest możliwa dla rezerwacji rozpoczynających się do 13 kwietnia włącznie. Jeśli posiadasz taką rezerwację i chciałbyś ją zmodyfikować, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailą na adres: kontakt@travelist.pl.

Z uwagi na wyjątkowe okoliczności, jako Travelist, zrezygnowaliśmy z pobierania opłaty za zmianę terminu rezerwacji rozpoczynających się do 13 kwietnia włącznie. Taka modyfikacja może być bezpłatna jeśli zgodzi się na to hotel, co każdorazowo jest potwierdzane przez nasze Biuro Obsługi Klienta. W przypadku odmowy ze strony hotelu opłata będzie niższa (wyniesie tylko 50 zł), gdyż Travelist nie pobierze przypadającej mu części.

Z uwagi na niepewną przyszłość zwiększyliśmy do dwóch możliwość przenoszenia każdego pobytu w czasie. Zarówno pierwsza jak i druga zmiana terminu rezerwacji nie wiąże się z pobieraniem opłaty ze strony Travelist i może być bezpłatna jeśli zgodzi się na to hotel. Jeśli chciałbyś zmodyfikować swoją rezerwację po raz drugi, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

Ze względu na znacznie zwiększoną liczbę zgłoszeń będziemy Ci wdzięczni za informację minimum 3 dni przed planowanym przyjazdem. Jeśli poinformujesz nas o tym później, istnieje ryzyko że nie zdążymy przeprocesować Twojej prośby z hotelem i zmiana terminu rezerwacji nie będzie możliwa lub będzie wiązała się z dodatkową opłatą pobraną ze strony hotelu.

Wystarczy, że na min 3 dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 22 113 40 44 lub drogą mailową na adres kontakt@travelist.pl. Nasze BOK pracuje w powiększonym składzie, wszyscy pracownicy dają z siebie 100%, aby do każdej sprawy podejść indywidualnie i wspólnie wypracować najlepsze możliwe rozwiązanie. Nawet jeśli czas oczekiwania będzie nieco dłuższy niż zwykle, Twoje zapytanie na pewno nie pozostanie bez odpowiedzi.

Taka sytuacja może mieć miejsce w momencie zmiany terminu rezerwacji z miesięcy sezonu niskiego (np. marzec - kwiecień) na okres sezonu wysokiego (czerwiec - sierpień). Nasze Biuro Obsługi Klienta kontaktuje się jednak na bieżąco z hotelami w celu wypracowania możliwości dokonania zmiany terminu przy zachowaniu pierwotnej ceny. Jeśli posiadasz rezerwację rozpoczynającą się przed 31 marca i chciałbyś ją zmodyfikować, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

2. Anulacja rezerwacji

Ogłoszony od 24 marca do 13 kwietnia zakaz przemieszczania się powoduje, że nie będziesz mógł odbyć pobytu w hotelu zaplanowanego w tym czasie. W związku z tym jeśli posiadasz rezerwację rozpoczynającą się do 13 kwietnia włącznie i chciałbyś ją zmodyfikować, w pierwszej kolejności zachęcamy Cię do zmiany jej terminu, która w tych wyjątkowych okolicznościach jest możliwa bez dodatkowych kosztów. Jeśli mimo wszystko będziesz chciał zrezygnować z pobytu i odzyskać wpłacone środki, jest to możliwe po akceptacji ze strony hotelu.

Jeśli posiadasz rezerwację rozpoczynającą się do 13 kwietnia włącznie i chciałbyś ją zmodyfikować, w pierwszej kolejności zachęcamy Cię do zmiany terminu, która w tych wyjątkowych okolicznościach jest możliwa bez dodatkowych kosztów. Jeśli mimo wszystko będziesz chciał zrezygnować z pobytu i odzyskać wpłacone środki, jest to możliwe tylko po akceptacji hotelu, gdy rozpoczęcie pobytu przypada w momencie, w którym: hotel pozostaje zamknięty, hotel jest objęty kwarantanną, obowiązuje zakaz przemieszczania się pomiędzy miastami lub województwami. Anulacja jest także możliwa gdy nie będziesz mógł zrealizować pobytu z powodu bycia objętym kwarantanną. Aby dokonać anulacji takiej rezerwacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailą na adres: kontakt@travelist.pl.

Ogłoszony stan pandemii nie jest podstawą do anulowania rezerwacji. Jeśli posiadasz rezerwację rozpoczynającą się do 13 kwietnia włącznie i chciałbyś ją zmodyfikować, w pierwszej kolejności zachęcamy Cię do zmiany terminu Twojej rezerwacji, która w tych wyjątkowych okolicznościach jest możliwa bez dodatkowych kosztów. Jeśli mimo wszystko będziesz chciał zrezygnować z pobytu i odzyskać wpłacone środki, jest to możliwe tylko w ściśle określonych przypadkach i po akceptacji ze strony hotelu.

Jeśli posiadasz rezerwację rozpoczynającą się w okresie obowiązywania ograniczeń w dostępności usługi w hotelu, w pierwszej kolejności zachęcamy Cię do zmiany terminu Twojej rezerwacji, która w tych wyjątkowych okolicznościach jest możliwa bez dodatkowych kosztów. Jeśli mimo wszystko będziesz chciał zrezygnować z pobytu i odzyskać wpłacone środki, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, które postara się znaleźć dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.

Jeśli posiadasz rezerwację, która może podlegać anulacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 22 113 40 44 lub drogą mailową na adres kontakt@travelist.pl.

Jeśli posiadasz rezerwację rozpoczynającą się do 13 kwietnia włącznie i nie możesz z niej skorzystać w pierwotnym terminie, zachęcamy Cię do jej przeniesienia, co w tych wyjątkowych okolicznościach jest możliwe bez dodatkowych kosztów. W takim przypadku skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailą na adres: kontakt@travelist.pl.

Jeśli posiadasz rezerwację rozpoczynającą się do 13 kwietnia włącznie i chciałbyś ją zmodyfikować, w pierwszej kolejności zachęcamy Cię do zmiany terminu, która w tych wyjątkowych okolicznościach jest możliwa bez dodatkowych kosztów. Jeśli mimo wszystko wolisz zrezygnować z pobytu i otrzymać całkowity zwrot środków, masz taką możliwość. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailą na adres: kontakt@travelist.pl.

Jeśli posiadasz rezerwację rozpoczynającą się w okresie obowiązywania ostrzeżenia MSZ i chciałbyś ją zmodyfikować, w pierwszej kolejności zachęcamy Cię do zmiany terminu, która w tych wyjątkowych okolicznościach jest możliwa bez dodatkowych kosztów. Z uwagi na niepewną przyszłość zwiększyliśmy także do dwóch możliwość przenoszenia każdego pobytu w czasie. Jeśli mimo wszystko wolisz zrezygnować z pobytu i otrzymać całkowity zwrot środków, masz taką możliwość. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

W tym czasie powinieneś przede wszystkim zadbać o swoje zdrowie oraz bezpieczeństwo swoich najbliższych. Jeśli Twoja rezerwacja przypada na okres objęcia kwarantanną i zechcesz ją przełożyć, możesz dwukrotnie, bezpłatnie zmienić termin swojej rezerwacji. Jeśli mimo wszystko wolisz zrezygnować z pobytu i otrzymać całkowity zwrot środków, masz taką możliwosć. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

W tym czasie powinieneś przede wszystkim zadbać o swoje zdrowie oraz bezpieczeństwo swoich najbliższych. Jeśli zechcesz, możesz dwukrotnie, bezpłatnie zmienić termin swojej rezerwacji. Jeśli jednak wolisz zrezygnować z pobytu i otrzymać całkowity zwrot środków, masz taką możliwosć. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailową na adres: kontakt@travelist.pl. Trzymamy kciuki za Twój powrót do zdrowia!

3. Dokonywanie rezerwacji

Wiemy, że ciężko jest teraz podjąć decyzję o rezerwacji pobytu, dlatego dla Twojego komfortu udostępniamy możliwość dwukrotnej, bezpłatnej zmiany jej terminu. Mamy nadzieję, że planowanie dzięki temu będzie łatwiejsze.

Wiemy, że ciężko jest teraz podjąć decyzję o rezerwacji pobytu, dlatego dla Twojego komfortu udostępniamy możliwość dwukrotnej, bezpłatnej zmiany jej terminu. Mamy nadzieję, że planowanie dzięki temu będzie łatwiejsze. Jednocześnie informujemy, iż oferty zakupione na Travelist z definicji są bezzwrotne i ich anulacja możliwa jest tylko w wyjątkowych, ściśle określonych przypadkach i po akceptacji ze strony hotelu.

4. Bezpieczeństwo

Jeśli obiekt nie został zamknięty na podstawie decyzji administracyjnej (np. rozporządzenia Minstra Zdrowia, decyzji Wojewody, GIS lub Sanepidu), to może kontynuować swoją działalność i przyjmować gości. Jednakże każdy obiekt prowadzi własną politykę w tym zakresie i ustala czy nadal będzie przyjmować gości.

Jeśli obiekt nie został zamknięty na podstawie decyzji administracyjnej (np. rozporządzenia Minstra Zdrowia, decyzji Wojewody, GIS lub Sanepidu), to może kontynuować swoją działalność i przyjmować gości. Jednakże każdy obiekt prowadzi własną politykę w tym zakresie i ustala czy nadal będzie przyjmować gości.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 marca nie rekomendujemy obecnie wybierania się w podróż. W związku z tym usunęliśmy z kalendarzy terminy do 13 kwietnia we wszystkich ofertach dostępnych na naszej stronie. Jeśli posiadasz rezerwację rozpoczynającą się do 13 kwietnia włącznie i chciałbyś ją zmodyfikować, w pierwszej kolejności zachęcamy Cię do zmiany jej terminu, która w tych wyjątkowych okolicznościach jest możliwa bez dodatkowych kosztów. Jeśli mimo wszystko będziesz chciał zrezygnować z pobytu i odzyskać wpłacone środki, jest to możliwe tylko w ściśle określonych przypadkach i po akceptacji ze strony hotelu.



Jeśli jednak nadal nie rozwialiśmy Twoich wątpliwości, zwróć się do nas za pośrednictwem naszego Fanpage na Facebooku, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 113 40 44 lub za pośrednictwem wiadomości mailowej kontakt@travelist.pl. Nasz zespół pracuje nad tym, aby na bieżąco rozbudowywać i aktualizować sekcję Q&A o nowe zagadnienia.