Hotele zamknięte do 3 maja

Pewnie już wiesz, ale w najbliższym czasie wciąż nie uda nam się wyruszyć we wspólną podróż.

Zgodnie z najnowszymi decyzjami rządu dotychczasowe restrykcje obowiązujące w całym kraju zostają przedłużone o kolejne tygodnie. A to oznacza, że wszystkie hotele w Polsce do 3 maja 2021 pozostaną całkowicie zamknięte dla gości – z wyłączeniem pacjentów i ich opiekunów w wybranych obiektach o charakterze leczniczym oraz grup uprzywilejowanych. W tym okresie podróże służbowe i biznesowe również nie będą dozwolone.

To niezbyt dobre wieści, ale robimy wszystko, aby cała ta sytuacja jak w najmniejszym stopniu dotknęła Ciebie oraz innych naszych klientów.

Chcę zmienić moją rezerwację

Dbamy o każdą podróż

dlatego staramy się, aby każde zgłoszenie czy zapytanie które do nas trafi, nie pozostało bez odpowiedzi.

dlatego w tym trudnym okresie przygotowaliśmy dla Ciebie możliwość zmiany terminu rezerwacji bez pobierania opłaty manipulacyjnej.

Jesteśmy dobrymi ludźmi

Mamy otwarte głowy

dlatego staramy się na bieżąco śledzić sytuację i błyskawicznie reagować na wszelkie zmiany, by zawsze mieć dla Ciebie to, co najlepsze.

W tym trudnym czasie możesz na nas liczyć.
Wartości, które wyznajemy w TRAVELIST, przekładają się na nasze konkretne działania:

Jeśli zastanawiasz się, co zrobić z już zarezerwowanym pobytem, zapewniamy – nie musisz się martwić.

Twoja rezerwacja

Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, wypełniając poniższy formularz i podając numer rezerwacji.

Wskaż maks. 2 preferowane terminy, na które chciałbyś przesunąć swoją rezerwację – ułatwi nam proces obsługi zgłoszeń i znacząco skróci czas reakcji z naszej strony

Zachęcamy Cię do sprawdzenia dostępności pokoi oraz cen w konkretnych datach na naszej stronie

Niezwłocznie po przesłaniu formularza otrzymasz od nas potwierdzenie. Nie ma potrzeby ponawiania kontaktu telefonicznie – to my skontaktujemy się z Tobą.


Chcemy, żebyś wiedział, że w tym wymagającym czasie nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje na zdwojonych obrotach,
dając z siebie 100%
, aby do każdej sprawy podejść indywidualnie i zaoferować najlepsze rozwiązanie.

Wypełnij formularz

Przygotowani na taki rozwój wydarzeń wprowadziliśmy na naszej stronie opcję jednorazowej bezpłatnej zmiany terminu.

Pobyty lecznicze w kwietniu i podczas majówki

W wybranych hotelach na naszej stronie – sklasyfikowanych jako obiekty prowadzące działalność leczniczą – dostępne są specjalne pakiety paramedyczne lub zabiegowe, z których można skorzystać również w okresie do 3 maja. Jeśli więc pragniesz tej wiosny podreperować swoje zdrowie poza domem, w tych hotelach masz taką możliwość.

Zobacz obiekty otwarte w kwietniu

Podróż to stan umysłu

Wykorzystajmy ten czas na czytanie i szukanie inspiracji, które będziemy mogli wspólnie zrealizować, gdy sytuacja wróci do normy. Zajrzyj do naszego Magazynu i przekonaj się, że zostało jeszcze mnóstwo niesamowitych miejsc do odkrycia.

INSPIRACJE | RANKINGI | CIEKAWOSTKI

Zainspiruj się

Dbajmy o siebie, trzymajmy kciuki za poprawę sytuacji i nie przestawajmy planować!

Zmiana terminu rezerwacji

Tak. Zachęcamy do skorzystania z tej opcji. W związku z zaistniałą sytuacją postanowiliśmy wszystkim osobom posiadającym rezerwacje na terminy do 3 maja 2021 włącznie umożliwić jednorazowe dokonanie zmiany terminu bez ponoszenia opłaty manipulacyjnej. Jeśli posiadasz taką rezerwację i chciałbyś ją zmodyfikować, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą e-mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

Z uwagi na wyjątkowe okoliczności zrezygnowaliśmy z pobierania opłaty manipulacyjnej za zmianę terminu rezerwacji dla pobytów rozpoczynających się do 3 maja 2021 włącznie. Zmiana terminu jest możliwa pod warunkiem, że zgodzi się na to hotel, co każdorazowo jest potwierdzane przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Jednocześnie - niezależnie od opłaty manipulacyjnej - zmiana taka może pociągać za sobą dodatkowe koszty wynikające z cennika obowiązującego w nowo wybranych terminach.

Z uwagi na niepewną przyszłość zwiększyliśmy do dwóch razy możliwość przenoszenia każdego pobytu w czasie. Pierwsza zmiana rezerwacji nie wiąże się z pobieraniem opłaty manipulacyjnej ze strony Travelist, natomiast druga zmiana terminu będzie związana z dodatkową opłatą w wysokości 100 zł. Jeśli chciałbyś zmodyfikować swoją rezerwację, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą e-mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

W sytuacji, gdy nowy termin Twojej rezerwacji obejmuje okres do 3 maja 2021 włącznie, możesz dokonać kolejnej zmiany terminu bez opłaty manipulacyjnej. Jeśli chciałbyś zmodyfikować swoją rezerwację, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą e-mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

Ze względu na znacznie zwiększoną liczbę zgłoszeń będziemy Ci wdzięczni za informację minimum 5 dni przed planowanym przyjazdem. Jeśli poinformujesz nas o tym później, istnieje ryzyko że nie zdążymy przeprocesować Twojej prośby z Hotelem i zmiana terminu rezerwacji nie będzie możliwa lub będzie wiązała się z dodatkową opłatą pobraną ze strony Hotelu.

Wystarczy, że na minimum 5 dni przed planowaną datą rozpoczęcia pobytu skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 22 113 40 44 lub drogą mailową na adres kontakt@travelist.pl. Nasze BOK pracuje w powiększonym składzie, wszyscy pracownicy dają z siebie 100%, aby do każdej sprawy podejść indywidualnie i wspólnie wypracować najlepsze możliwe rozwiązanie. Nawet jeśli czas oczekiwania będzie nieco dłuższy niż zwykle, Twoje zapytanie na pewno nie pozostanie bez odpowiedzi.

Taka sytuacja może mieć miejsce w momencie zmiany terminu rezerwacji z miesięcy sezonu niskiego lub średniego (np. kwiecień) na sezon wysoki (czerwiec - sierpień). Nasze Biuro Obsługi Klienta kontaktuje się jednak na bieżąco z Hotelami w celu wypracowania możliwości dokonania zmiany terminu przy zachowaniu pierwotnej ceny. Jeśli posiadasz rezerwację na najbliższe terminy i chciałbyś ją zmodyfikować, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

Rezerwacja pobytu

Aby umożliwić Ci swobodne, bezpieczne i elastyczne planowanie podróży, wprowadziliśmy na stronie Travelist.pl oferty z możliwością bezpłatnej anulacji. Jeśli wybierzesz taką ofertę, możesz odwołać zarezerwowany pobyt bez podania przyczyny na 7 lub 14 dni przed terminem przyjazdu i otrzymać pełny zwrot wpłaconej kwoty bezpośrednio na swoje konto. Travelist oferuje również elastyczne rozwiązanie w postaci anulacji w środkach Travelist. Wpłacona kwota odliczy się automatycznie od kwoty nowej rezerwacji. Jest to opcja na najszybsze wykorzystanie przelanych środków. Wszystkie oferty zwrotne są wyraźnie oznaczone pomarańczową ikonką złotówki z dopiskiem „Możliwość bezpłatnej anulacji”.

Aby umożliwić Ci swobodne, bezpieczne i elastyczne planowanie podróży, wprowadziliśmy na stronie Travelist.pl oferty z możliwością bezpłatnej anulacji. Jeśli wybierzesz taką ofertę, możesz odwołać zarezerwowany pobyt bez podania przyczyny na 7 lub 14 dni przed terminem przyjazdu i otrzymać pełny zwrot wpłaconej kwoty bezpośrednio na swoje konto. Jeśli zdecydujesz się jednak na wybór oferty bezzwrotnej, a w wybranym przez Ciebie terminie wyjazdy nie będą rekomendowane, możesz zwrócić się do nas z prośbą o zmianę terminu swojego pobytu.

Anulacja rezerwacji

Jeśli posiadasz rezerwację w pakiecie umożliwiającym jej anulację, możesz z niej zrezygnować w dowolnym momencie, o ile nie minął określony w ofercie termin 7 lub 14 dni na zwrot. Po tym terminie, a także jeśli posiadasz rezerwację w pakiecie bezzwrotnym, zachęcamy Cię do zmiany terminu pobytu, co w chwili obecnej - w przypadku pobytów rozpoczynających się do 3 maja 2021 - umożliwiamy bez pobierania opłaty manipulacyjnej. Jeśli posiadasz rezerwację i chciałbyś ją zmodyfikować, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą e-mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

Jeśli posiadasz rezerwację, która może podlegać anulacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 22 113 40 44 lub drogą mailową na adres kontakt@travelist.pl.

Jeśli posiadasz rezerwację i nie możesz z niej skorzystać w pierwotnym terminie, zachęcamy Cię do jej przeniesienia, co w przypadku pobytów rozpoczynających się do 3 maja 2021 włącznie jest możliwe bez ponoszenia opłaty manipulacyjnej. W takim przypadku skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą e-mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

W przypadku rezerwacji zagranicznych do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie, ponieważ zarówno aktualny stan prawny, jak i stanowisko hoteli może się różnić w zależności od kraju. Jeśli posiadasz rezerwację w hotelu zagranicznym i Twój pobyt miał się rozpocząć w najbliższym czasie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailą na adres: kontakt@travelist.pl.

W tym czasie powinieneś przede wszystkim zadbać o swoje zdrowie oraz bezpieczeństwo swoich najbliższych. Jeśli Twoja rezerwacja przypada na okres objęcia kwarantanną i zechcesz ją przełożyć, możesz zmienić termin swojej rezerwacji bez ponoszenia opłaty manipulacyjnej. Jeśli mimo wszystko wolisz zrezygnować z pobytu i otrzymać całkowity zwrot środków, masz taką możliwość. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą e-mailową na adres: kontakt@travelist.pl.

W tym czasie powinieneś przede wszystkim zadbać o swoje zdrowie oraz bezpieczeństwo swoich najbliższych. Jeśli zechcesz, możesz dwukrotnie, bezpłatnie zmienić termin swojej rezerwacji. Jeśli jednak wolisz zrezygnować z pobytu i otrzymać całkowity zwrot środków, masz taką możliwosć. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 113 40 44 lub drogą mailą na adres: kontakt@travelist.pl. Trzymamy kciuki za Twój powrót do zdrowia!

Pobyt w hotelu w okresie obostrzeń

Zgodnie z aktualnymi wytycznymi Rządu RP w okresie do 3 maja 2021 hotele będą zamknięte dla wszystkich klientów turystycznych i biznesowych - z wyłączeniem pacjentów i ich opiekunów w wybranych obiektach prowadzących działalność leczniczą, a także medyków, kierowców zawodowych, służb mundurowych i innych grup uprzywilejowanych wskazanych w rozporządzeniu. W związku z tym część hoteli typu Medical SPA oraz hoteli uzdrowiskowych może w tym okresie funkcjonować i oferować pakiety paramedyczne. Decyzja o całkowitym zamknięciu hotelu lub kontynuacji działalności dla pacjentów zależy od każdego obiektu indywidualnie.

Każdy z obiektów oferujących pakiety paramedyczne w okresie do 3 maja 2021 indywidualnie ustala charakter i skład takiego pakietu na podstawie obowiązujących wytycznych. W większości przypadków pakiety takie obejmują konsultację lekarską lub kompleksową analizę stanu zdrowia oraz określony pakiet zabiegów, który może również obejmować lecznicze korzystanie z basenu. Jeśli interesuje Cię rezerwacja pakietu paramedycznego w obiekcie oferującym taką możliwość, najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z recepcją i dopytaj o wszelkie szczegóły.

Przed przeczytaniem zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: "Czy hotele są obecnie otwarte?" Zgodnie z obecnie obowiązującymi zasadami hotelowe restauracje, bary oraz inne punkty gastronomiczne powinny pozostać zamknięte - również w obiektach prowadzących działalność leczniczą. Posiłki i napoje mogą być serwowane tylko na wynos lub dostarczane do pokoju.

Przed przeczytaniem zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: "Czy hotele są obecnie otwarte?" Jeśli obiekt prowadzi działalność leczniczą i oferuje pakiety paramedyczne, w ramach takiego pakietu basen i sauna mogą być dostępne - na zasadach określonych przez obiekt.

Przed przeczytaniem zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: "Czy hotele są obecnie otwarte?" Rutynowe sprzątanie pokoi aktualnie jest zawieszone i będzie wykonywane tylko na życzenie klienta.

Przed przeczytaniem zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: "Czy hotele są obecnie otwarte?" Nie, takie zaświadczenie nie jest wymagane. Jeśli jednak obserwujesz u siebie jakiekolwiek niepokojące objawy, rekomendujemy Ci pozostanie w domu i skorzystanie z opcji zmiany terminu rezerwacji.

Przed przeczytaniem zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: "Czy hotele są obecnie otwarte?" Jeśli nie ma konkretnych wskazań, pracownicy hotelu nie muszą być badani na obecność koronawirusa. Jednak wszyscy pracownicy hotelu zobowiązani są do przestrzegania procedur sanitarnych, które obejmują obowiązkowe mycie rąk przed rozpoczęciem pracy oraz noszenie maseczki zakrywającej nos i usta lub przyłbicy, a także rękawic ochronnych podczas wykonywania obowiązków. Pracownicy są również zobowiązani do zachowania bezpiecznej odległości od klientów i współpracowników (rekomendowane 2 metry).

Przed przeczytaniem zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: "Czy hotele są obecnie otwarte?" W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby gość nie będzie wpuszczony na teren obiektu. Jeśli niepokojące objawy wystąpią u osoby przebywającej na terenie hotelu, zostanie ona czasowo odizolowana i umieszczona w dedykowanym pomieszczeniu. Obsługa hotelu powiadomi dyspozytora medycznego o podejrzeniu zakażenia i ustali obszar, w którym osoba się poruszała i przebywała. Pracownicy i klienci, którzy mieli kontakt z potencjalnie zarażonym gościem, poproszeni będą o stosowane się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie gov.pl/web/koronawirus/ oraz gis.gov.pl, odnoszących się do osób, które miały kontakt z zakażonym.

Jeśli jednak nadal nie rozwialiśmy Twoich wątpliwości, zwróć się do nas za pośrednictwem naszego Fanpage na Facebooku, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 113 40 44 lub za pośrednictwem wiadomości mailowej kontakt@travelist.pl. Nasz zespół pracuje nad tym, aby na bieżąco rozbudowywać i aktualizować sekcję Q&A o nowe zagadnienia.

Q&A - najczęściej zadawane pytania

(data ostatniej aktualizacji: 14.04.2021)

Travelist to pierwszy w Polsce klub travelowy, prezentujący najlepsze na rynku oferty turystyczne. Znajdziesz tu liczne pomysły na niezapomniany wypoczynek w specjalnych cenach dostępnych jedynie dla zarejestrowanych klubowiczów. Podpowiemy Ci, jak szybko i wygodnie zaplanować rodzinny wypad za miasto, romantyczny weekend w baśniowym zamku czy relaks w nadmorskim spa. Tylko pamiętaj, że nasze hity Travelista są jak Orient Express – nie pozwól, by Ci umknęły.